Altijd de beste merkaanbiedingen
5000m² winkelplezier in Tilburg
Vrijwel alles uit voorraad leverbaar
Iedere zondag geopend
5243 Beoordelingen
8.8

U kunt zelf kiezen wanneer uw bestelling wordt geleverd!

Dit kunt u doen zodra wij uw bestelling aan pakketdienst GLS hebben overgedragen. Indien u vóór 06:00 's-ochtends heeft besteld, dragen wij uw bestelling dezelfde dag nog aan GLS over. Indien u ná 06:00 's-ochtends heeft besteld, gebeurt dat de werkdag erna (maandag t/m vrijdag).

U krijgt van ons per e-mail een verzendbevestiging als uw bestelling is overgedragen aan GLS. In deze e-mail staat aangegeven wanneer uw bestelling wordt geleverd en heeft u tot 23:59 diezelfde dag om het tijdsvenster en bezorgdatum te bevestigen of te wijzigen. Daarna wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Gewoonlijk wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag na overdracht aan GLS, door hen geleverd. Indien u geen wijzigingen doorgeeft, wordt uw bestelling dan ook in de loop van die dag bezorgd. Via de Track&Trace-link in de verzendbevestiging, kunt u een schatting van het tijdsvenster van de levering opvragen. 
Indien u niet thuis bent, is dat geen probleem. Er wordt dan geprobeerd om uw bestelling bij uw buren te leveren. Mocht dat niet lukken, dan wordt uw bestelling naar een GLS depot gebracht. U krijgt dan een briefje in de brievenbus en u ontvangt een e-mail waarmee u binnen 5 werkdagen zelf een nieuwe leveringsdatum kunt kiezen. 

Uitzonderingen 

Er gelden twee uitzonderingen, namelijk...

Brievenbuspakketjes welke zijn overgedragen aan PostNL, kunnen niet online getraceerd worden. Deze kunt u gewoonlijk de dag na verzending al bij u in de brievenbus verwachten. Hier kunt u niets in wijzigen. Brievenbuspost naar België kan er soms wat langer over doen voordat het bezorgd wordt. 

- Babykamers en zware (of breekbare) meubels worden met veel zorg door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Dit omdat deze pakketten te groot, te zwaar of te breekbaar zijn voor de reguliere pakketdiensten. Wanneer wij uw bestelling en betaling in goede orde ontvangen hebben, krijgt u van ons een mail om zelf een bezorgafspraak in te plannen. We streven ernaar om uw bestelling binnen 2-3 weken (tenzij anders staat aangegeven op onze website) met onze bezorgdienst bij u te komen leveren.

 

Welke leveringsopties heeft u? 

Niet voor iedereen komt de standaard leveringsdatum van GLS goed uit. Via de link ‘FlexDelivery-Service’ van GLS kunt u kiezen om…

... Het tijdbestek van uw levering op de eerstvolgende werkdag in te zien en te bevestigen
... Uw bestelling op een andere datum te laten bezorgen (keuze uit 5 opeenvolgende werkdagen)
... Uw bestelling af te halen bij een GLS pakketshop in uw buurt (binnen 5 werkdagen)
... Uw bestelling af te halen bij een GLS depot bij u in de buurt (binnen 5 werkdagen)
... Uw zending vooraf al te weigeren

Dit kunt u zelf regelen via de link 'FlexDelivery-Service' in de verzendbevestigings e-mail. Op de dag dat uw bestelling aan GLS is overgedragen en u de verzendbevestiging heeft ontvangen, heeft u tot 23:59 de tijd om wijzigingen door te geven. Let er op dat u dit voor ieder pakket apart moet aangeven. U ontvangt meerdere e-mails als uw bestelling in meerdere pakketten naar u onderweg is. 

Na 23:59, wanneer u niets heeft gewijzigd, wordt uw zending automatisch de eerstvolgende werkdag bezorgd. U kunt dan geen wijzigingen meer doorgeven. GLS gaat er dan vanuit dat uw bestelling de volgende dag bezorgd kan worden.

Voorbeeld van een verzendbevestiging: 

Verzendbevestiging voorbeeld