•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Veelgestelde vagen

BESTELLING

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u op onze website een bestelling plaatst en direct via iDEAL betaalt zal uw bestelling (indien voorradig) binnen 48 uur bij u bezorgd worden. Wanneer u voor een andere betaalmethode kiest zal uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling bij u bezorgd worden. U kunt de bestelling volgen door op de website het ordernummer en postcode in te vullen bij verzendstatus. Voor het leveren van grote/zware artikelen (o.a. babykamers) zal per email of telefonisch contact met u opgenomen worden voor het maken van een bezorgafspraak.

Hoe weet ik of mijn bestelling via de webshop goed is ontvangen?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Kan ik vanuit het buitenland bestellingen doen bij ?

Het is mogelijk om vanuit het buitenland een bestelling te plaatsen in onze webshop. Echter levert alleen in Nederland en België.

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen bij ?

Op de site van  kunt u betalen met Ideal, creditcards, MisterCash en bankoverschrijving.

 

VERZEND-/BEZORGKOSTEN

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen die niet door de brievenbus passen, wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Artikelen die door de brievenbus passen wordt €2,50 in rekening gebracht. Uw babyartikel wordt door GLS of TNT bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten van grote/zware artikelen (o.a. babykamers) in Nederland en België bedragen €40,-. Wij bezorgen op de begane grond. Voor afwijkende etages brengen wij extra kosten in rekening, wij verzoeken u vooraf de levering contact op te nemen met onze klantenservice als u hier gebruik van wilt maken. 

Moet ik extra verzendkosten betalen als er iets wordt nageleverd?

Nee hiervoor worden geen extra verzendkosten gerekend. Per bestelling worden slechts eenmaal verzendkosten in rekening gebracht.

Moet ik extra verzendkosten betalen wanneer ik een artikel bijbestel?

Per bestelling rekenen wij 1x de verzendkosten. Een nabestelling is een aparte bestelling dus dient u opnieuw de verzendkosten te betalen.

 

LEVERING

Levert ook in het buitenland?

levert alleen in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

Voor artikelen welke door GLS en PostNL bezorgd worden is het helaas niet mogelijk om een bezorgdatum af te spreken. Wordt uw bestelling geleverd door onze eigen bezorgdienst (o.a. babykamers en/of meubels) dan nemen we contact op voor het maken van een bezorgafspraak.

Levert ook in het weekend?

Artikelen welke per GLS bezorgd worden zullen enkel op werkdagen aangeboden worden. Artikelen die via PostNL bezorgd worden kunnen ook op zaterdag aangeboden worden. Onze eigen bezorgdienst bezorgd van maandag tot en met vrijdag.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om een bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Het bezorgadres kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Hiervoor kunt u het vakje ‘factuuradres is anders dan bezorgadres’ aanvinken.

 

KLACHT

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Als u een klacht heeft kunt u ons bellen of een e-mail sturen. 

Ik heb de meubels gemonteerd en heb een probleem. Wat nu?

Dit is erg vervelend maar wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. U kunt voor service terecht bij onze serviceafdeling. U kunt hiervoor met ons bellen of een e-mail sturen.

Hoelang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?

De afhandeltijd is afhankelijk van de soort klacht, het artikel en de leverancier. Wij streven er uiteraard naar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

 

RETOUR/GARANTIE

Hoe retourneer ik aankopen van de webshop?

Indien u zich bedacht heeft biedt u de mogelijkheid om ongebruikte producten die u in onze webshop heeft gekocht binnen 14 dagen in de originele onbeschadigde verpakking, te retourneren. Alleen de verzend- en administratiekosten worden dan bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

Ons retouradres is: , Groenstraat 139-193 5021 LL, Tilburg.

Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hier kunt downloaden. Retourformulier

Welke voorwaarden gelden voor garantie?

De garantie op doorgaans alle artikelen, tenzij anders aangeven, is normaliter de fabrieksgarantie die de fabrikant standaard biedt. Vaak vindt u de precieze garantietermijn in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Indien deze niet aanwezig is dan geldt de wettelijke garantietermijn.

In het geval dat u garantie wenst te claimen, dient u contact met ons op te nemen. Dit kunt u doen door ons te bellen of een e-mail te sturen. 

Op de met ons gesloten overeenkomsten zijn onze in-verkoopvoorwaarden van toepassing, deze kunnen op verzoek toegezonden worden.